آکادمی گاما پلاس

معتبرترین موسسه کنکوری کشور

آکادمی گاما پلاس

معتبرترین موسسه کنکوری کشور

خدای من و تو...

پنجشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۱۸ ب.ظ

دلت را خانه ما کن مصفا کردنش با من   

                                به ما درد خود افشا کن مداوا کردنش با من

بیاور قطره اشکی که من هستم خریدارش

                                         بیاور قطره اخلاص دریا کردنش با من

   میشنوی؟

حرف خداست با منو تو...

هر روز و هر لحظه دلش پیش منو توئه ، اما دل ما...
امشب سرنوشتمون رقم میخوره...بیا یکبار هم که شده ما بریم در خونه خدا و زمزمه بندگی کنیم
مگه جز اون کیو داریم؟ کیه که از رگ گردن به ما نزدیکتره و از پدر و مادر برای ما دلسوز تر؟
پس سفره دلتو باز کن و هرچی میخوای بهش بگو...
با صدای بلند هم بگو...
توی این شبای عزیز خدا فقط میخواد اجابت کنه... پس همین امشب موفقیتت رو تضمین کن...

خداوند کریم تو این شبا قرآن مکتوب رو به زمین فرستاد و قرآن ناطق رو پیش خودش برد...
تاریخ چه بد مردمانی به خود دیده که بهترین بنده خدا را فرق شکافتند و محاسنش را به خون سرش خضاب کردند...

     ایکاش که  ما درد دل علی (ع) را فهمیده باشیم...

((خدایا تورو قسم میدم به عزت و جلالت
تورو قسم میدم به این شب های عزیز
تورو قسم میدم به ماه غریبستان، علی(ع)...
حرف دل بچه های پاک سرزمین مقدسم ایران رو شنوا باش و آرزو های قشنگشون رو بر آورده کن...
))

آمین

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۸
محسن چاوشی

نظرات  (۱)

۱۸ تیر ۹۴ ، ۱۶:۳۳ رضا خسروی
اون شعر اولی خیلی قشنگ بود
پاسخ:
قابل شمارو نداشت...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی